måndag 8 november 2010

min helg

I fredags fyllde jag 23 år. Inte mycket alls att fira.
men vilken helg det blev.


Jobbade hela min födelsedag, och påkvällen åt vi pizza och tittade på idol några stycken.


Lördag var jag uppe i tid, lämnade isak hos mamma och pappa, sen hade jag loppisen mellan 11-15 och sen direkt hem och gjorde klart tårtan och fikat, för klockan fyra komsläkten på kalas. 


Jag har fått en massa pengar, som ska användas till thailandsresan, en träningsväska, ett par reebook walking rumpskor, och en fjällräven dunjacka :)
Allt kommer användas flitigt.


när klockan var halv sju började alla dra sig,
och , jag, emelie, sandra och min kusin korkade upp och gjorde oss klara.
En efter en hörde av sig, och kunde inte vara med, någon var sen, ocih någon var tvungen att vara med pojkvännen.
Satt där och beklagade mig vilka jäkla svikare folk kan vara.
Jag fyllde ju faktiskt år, och det var dom som hade taggat till mig, och sen sket dom i de.
Så planer för kvällen fanns inte, men är man med emelie brukar allt lösa sig :P

hade lovat S att lämna av hans snusdosa som låg i min väska, när vi gick ner på stan, för dom var på steel (som är stängt) och spelade poker några pojkar.

rycker upp dörren och där sitter det fullt med folk, alla dom som "svikit", alla mina finaste, dom hade gjort en överaskningsfest, för mig.
GISSA OM JAG STORTJÖT!


Att man kan göra något så fint för någon annan människa.
Att man kan lura någon så frutkansvärt :P
jag anade verkligen ingenting.
Och trots att mina vänner inte alls är i samma sällskapsgäng så var alla samlade och vi hade så jäkla roligt !

tack älsklingar










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar