tisdag 23 november 2010

Jag har alltid haft svårt att släppa personer,
 att sluta tänka på bra minnen och inte kan sluta hoppas på att människor ska förändras.
Jag har haft en himla bra uppväxt, och jag delade hela min tonårstid med hon som då var allra bästa vän.
Vi delade somrarna tillsammans, vi åkte på semestrar tillsammans, ja vi vi delade nästan allt och jag har aldrig någonsin släppt in någon människa i mitt liv så mycket, på så många olika vis som jag gjorde med henne.

Jag hade en tung tid under början på gymnasiet, vet inte hur många gånger jag somnat i hennes famn, som hon strykit mig i håret och talat om för mig att det kommer bättre dagar.
Vi grät oss igenom tunga saker tillsammans, vi avslutade varandras meningar och ingen kände mig bättre än henne!
Jag var jämt stolt över den här människan, och otroligt glad över att få ha henne hos mig


även om gränsen är dragen och hur kränkt jag än känt mig,
så har de senaste halvåret varit jäkligt bra
Saknaden har avtagit och jag har så mycket bra människor i mitt liv.
Människor som jag skulle göra vad som helst för, som visat mig att jag är värd en massa

Men visst är de konstigt hur bara en gammal låt kan få en att minnas allt,
det var ändå den bästa tiden i mitt liv, det var många år tillsammans

.. en sommar utan dig, kommer alltid vara min favorit låt!






dom här bilderna är tagna mellan år 01-08.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar