torsdag 18 november 2010

TORSDAG

dagarna går så fort. man hinner inte riktigt med.
Igår jobbade jag till åtta, lagade mat, tvättade och sen sov vi.
Skulle behöva göra något roligt,
men en vecka sen är de semester, så bara bita ihop även om man är grymt uttråkad.


börjar tolv idag, så ska lämna lillfis på dagis om en stund sen ska jag och Satu träna.
båda har varit sjuka så var ett tag sen nu, så får se hur det går idag. Blir basta och bubbla efter iallafall.

Slutar fem idag, då åker jag och isak till lägenheten, mamma kommer dit och hjälper oss packa väskorna till semestern, leta upp alla sommarkläder osv.
En vecka tills vi åker.
Men på söndag åker jag på kryssning med jobbet, ATG-gala kryssning.
kommer hem måndag kväll, sen jobbar jag långpass varje dag tills vi åker nästa fredag.
Så då ser vi till att få de gjort idag, shorts och linnen är ju inget man kan använda nu iallafall ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar