fredag 12 november 2010

<B>Jag har varit förkyld i över två månader nu, mer eller mindre. </B>
Inte konstigt när jag är i den miljön jag är i, folk står i kassan och ska betala, snörvlar, hostar och har sig. Rätt ut över kassörskan. + att Isak drar hem en massa basilusker från dagis.
Men jag har fortfarande inte sjukskrivit mig något, utan gått på massa hälsokost och alvedon och ingorerat skiten.
Men i natt har jag legat och skakat och haft ont i hela kroppen. Febern är här på besök.

Tur jag har snälla jobbarkompisar, så ska bara jobba några timmar ikväll.
Sen har jag hela helgen framför mig med jobb.

<B>Den lille är på friskningsvägen iallafall,</B> det som är huvudsaken.
Det bråkas varje gång han ska ta sina mediciner, men jag tycker han är duktig ändå,
för dom smakar ju fan.



<B>Idag kommer E hit och myser med oss, sen händer det inte mycket mera för en klockan 5.</B>

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar