fredag 19 november 2010

FREDAG


ingen helgkänsla här inte, har varit på jobbet från 13-22.20,
 inte så roligt att veta att jag ska vara tillbaka där  om 9 timmar igen.

Isak som alltid varit morgonpigg har nu börjat sova till halv nio, eller nio på morgonen,
sen vill han gärna ligga i soffan under filten och mysa en bra stund till, innan vi börjar dagen.
och det är jätte skönt, såklart
Men dagarna blir så mycket kortare, jag hinner inte riktigt med allt :P

idag har vi iallafall spenderat förmiddagen med Jenny och Elvin, skönt att ses en stund,
händer alldeles för sällan just nu.
grabbarna lekte och mölade i sig clementiner så vi hann prata en massa :)


Imorgon slutar jag klockan 3, då ska jag försöka få något vettigt gjort
Sen åker jag på kryssning på söndag förmiddag!!! :)

lillfisen ska sova hos sin mormor och morfar då, och badhuset skulle dom hinna med också,
så nu kommer det tjatas om det ända tills det är dax :P


gonatt.    

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar