måndag 29 november 2010

PHUKET

spenderat 2 dygn i bangkok, en massa shopping, massage, marknader, god mat och i morse var vi på MBK. Aldrig varit med om större köpcentrum, hade kunnat gått runt där i flera dagar.
(så jag vet vart jag och Emelie ska åka framöver iallafall :P)

Sen på eftermiddagen idag flög vi ner till Phuket,
isak har somnat varje gång vi satt oss på ett flygplan, verkligen en ängel att ha med sig.
Han som vanliga fall har alldeles för mycket myror i brallan ;P

omställningen har gått bra ändå, han har sovit när han känt för det, och det har funkat bra.
Imorse var han väldigt trött, och somnade om efter frukosten.


Hotellet vi bor på nu är verkligen hur fint som helst,
grabbarna är i väg och hyr mopeder sen ska vi gå i väg och äta något.

Imorgon tänker jag ligga på stranden hela dagen och inte röra mig många meter :)



Lillfis på hotellrummet,
också ville jag visa er en dagens, i shorts ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar