tisdag 23 november 2010

kryssningen



söndag klockan 11 åkte jag och tre av mina damer från enen ner till Sthlm,
 för att åka med birka paradise på atg´s ombudsgala. 650 personer var vi sammanlagt.

Började med goodiebags och välkomnsdrink, sen vart det en tre rätters middag, riktigt fint och lyxigt, skönt att bara sitta och bli serverad både mat och dricka.
Sen var de prisutdelning, uppträdanden, kareoke, babsan var där och gratis dricka i barerna under kvällen.

Igår var vi uppe i tid och åt frukostbufé, spelade bingo, handlade i taxfreen,
 spelade trav (vi var ju ändå på ombudsgala för atg :P),
sen var det dax för lunchbufé, smörgåsbord, innan vi var framme i sthlm igen.


Ett toppen dygn, man glömmer bort hur skönt det är att komma bort ibland!
Ska försöka lägga in bilderna från kryssningen lite senare






Lillfis har varit med sin mormor och morfar medans jag var borta, han hade haft det toppen bra han också, såklart.
Därimot fick dom hämta tidigare från dagis igår, för febern är tillbaka!
Inte ens en vecka hann han vara frisk. (Aldrig kan det få gå bra ?)
Så nu blir han hemma resten av veckan tills vi ska åka,


idag är det tisdag, bytte bort mitt tidiga morgonpass mot ett kvällspass istället.
Vilket jag gjorde väldigt bra, eftersom isak är sjuk, + att då hinner vi mysa med E hela dagen!
Obegripligt hur jag ska klara mig utan henne i tre veckor,







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar