onsdag 9 februari 2011

det händer mycket.
På mindre än två månader,har jag valt att bryta kontakten med två personer.
Två personer som jag haft väldigt nära, och som funnnits där i många många år. Som stöttat mig och älskat mig, som jag beundrat. Samtidigt som det har gett mig  mycket kaos, och oreda.

Det har hänt för mycket, det gick inte att börja om, det gick inte att dra ett streck över allt,
och låtsas att allt är okej.
För det är det inte.
Jag behövde det här, en riktig vändning,
blivit fruktandvärt stark senaste månaderna, ser saker och ting på ett annat sett.

Så även om jag saknar så de värker i mellan åt, så vet jag att det är så här jag vill ha det!
Det har öppnats så mycket nya dörrar, och jag njuter och ler åt livet,
jag mår helt annorlunda, blickar framåt och har en massa planer jag ska förverkliga

--

idag har jag jobbat 6-15, sen direkt till dagis för att ha utvecklingsamtal med Isak.
Om ni visste hur skönt det är i hjärtat att få höra hur duktig och snäll isak är,
hur han utvecklas och är så omtänksam, att han har ett stort hjärta och trivs på dagis!
Mammas lilla kille.

christopher har tagit med honom till frisören nu för att försöka få till en frisyr,
hitills har han vägrat, så  vi får se hur  det går den här gången


ikväll när Isak somnat, ska jag få umgås med de bästa  jag vet,
kunde inte blivit en bättre onsdag faktiskt.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar