måndag 21 februari 2011


vilken härlig start jag fick på den här veckan, isak sov till halv nio i morse!!Så jag behövde inte ens ta med mig täcket ut till soffan och fortsätta halvsova en stund till,
utan jag var pigg och glad, likaså lillfisen

Vi går mot ljusare tider,och det känns i hela kroppen.
trots ständig vitaminbrist, järnbrist och zinkbrist så känner jag mig mycket piggare.
De bruna ringarna runt ögonen är inte lika synliga längre.


idag har vi faktikst fuskat lite och ätit frukost i soffan framför barnprogramet!
Sen har jag varit ute och gått en stund med isak i vagnen och emelie som sällskap, köpt tabletter så jag kan äta mat med mjölk och grädde i, ibland.
och köpt present, för imorgon ska vi på kalas hos Therese :)

Isak slöar i soffan framför Emil nu och jag borde städa och vika tvätt,
men vill bara att timmarna ska gå så jag kan få åka och träna och springa av mig lite!
Haft ett uppehåll på nästan två veckor då tiden inte riktigt räckt till, till träning.
Men nu kör vi igen.


Sen händer det mycket annat också,  men det väljer jag att hålla  för mig själv, ett tag till.
Men jag har träffat världens bästa människa,
någon som får mig att känna mig levande, som ser mig, hör mig och tycker om mig som jag är.
Jag tror det har vänt nu, och jag tror på de här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar