söndag 13 februari 2011

Vilken vecka och helg jag haft.
Jobbat lite, hunnit umgås med släkt och vänner, gjort massa roliga saker med Isak, och samtidigt haft en massa hemmatid med honom, och lekt och myst hur mycket som helst.
Idag tog vi en promenad bort till hantverkarbacken bort till min mormor och morfar,
lekt och blivit bjudna både på fika och lunch, sen hann vi med en vända till Valbo
så jag fick köpa en dititalkamera, äntligen!!
Efter lillfisen somna så har jag hjälp  min syster  med hennes hår,
sen kom E hit, mackor, te och bingolotto.

Imorgon ska jag och Isak kramas hela dagen,
sen åker han till sin pappa på eftermiddagen, och blir borta i 6 dagar!!!
Och jag ska börja veckan med ett kvällspass,



Hur kan något bara dyka upp i ens liv helt plötsligt och vända allt upp och ner ?
overkligt och förbaskat bra.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar