onsdag 2 februari 2011

Imorse ringde inte min klocka, tur emelie var här och kunde väcka mig.
Jobbat mellan 6-17, sen direkt hem till mamma & pappa, lämna tvätten och fick mat.
Ibland har man det bra.

Sitter och väntar på E nu, ska tvinga henne att hjälpa mig att måla mitt kök.
Tagit ner hyllor,
spacklat igen hålen  så nu ska det bara på lite vitfärg och upp med min fina tallrikshylla.


Imorgon har jag eftermiddag,
så först blir det en efterlängtat sovmorgon, ett träningspass, och sen en massa ärenden.
Mycket att fixa med tills helgen, ska bli så jäkla roligt!!!
Allting är så  jäkla roligt nu mera.
Hela min inställning har förändrats, och det var ju inte en dag försent :P


Annars så trivs jag inte i min nya hårfärg än, men  har man varit ljushårig i 23 år så kanske det tar sin tid.
På fredag blir det ju långt igen iallafall, då kommer jag  inte känna mig så naken kanske. :P
lär försöka ge de här lite tid, även om det inte känns  som jag, än



och tack världens bästa, för att du finns där för mig!!!






Tänk att min fis faktikst varit såhär liten!
Älskade barn

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar