fredag 25 februari 2011

Vilken bra fredag jag haft, förutom ett avbrott mitt på dagen med fem timmars jobb,
alltid samma kaos och hysteri så  fort det är helg och löning!!


Började dagen med mys och bus med min lille, som vanligt.
Sen for vi till dagis, och isak var överlycklig som fick leka med sin tjej där, så söta är dom.
jag och emelie åkte till valbo, och bara gick och strosa, fikade och strosade lite till.
Det är inte ofta det finns tid eller ork till de, och inte utan barn.
Så de kallar jag vardagslyx!

Hämtade isak efter jobbet, som inte ville åka hem utan ville titta när dom spela hockey, så  vi vart kvar där  ett tag. Tills min rumpa tappa känseln. Då fick jag med mig honom hem.

Jag ska krypa ner i soffan med vetevärmaren och vänta på världens bästa.
Det kom väldigt behövligt med en ledig helg, jag är inte alls kry,
går inte att igonrera febern som går upp och ner och min öronvärk!!
Så nu blir de en lugn och mysig helg, så jag är pigg och glad på måndag igen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar