lördag 26 februari 2011

Det var för bra för att vara sant som sagt,
lite motgångar måste vi ju ha, men det fixar vi nog också.
Att jag får skaffa mig egna uppfattningar, lära mig av MINA egna misstag, det är viktigt.
Inte av andras.
Jag har ställt mina krav, och jag vet vart jag står. det räcker för mig.


Lyckades få ihop 2 timmars sömn i natt,
och inte var de isak´s fel, han sov som  en stock som han brukar.
Utan det var andra som ställde till med kaoset.
Var vaken till halv sex i morse, då vakna isak och var törstig sen lyckades jag somna när han somna om, och fick sova två timmar innan han tyckte de var dax att k liva upp.

Mina ögon och huvud är tunga idag.
Sömnbrist måste vara det värsta när man har småbarn som ska ha uppmärksamhet.
Hade glömt bort hur skönt de är att få sova hela nätterna :P

Nog om det. Jag, Isak och J har haft en jätte mysig dag.
En promenad ner på stan, fixade lite ärenden, till maxi och köpte lördagsgodis & pippi filmen. och stannade till och köpte med pizza med oss hem.
Så  vi har göttat i oss de, och slöat i soffan framför pippi.
Astrid Lindgrens filmer är  bäst,
det är så roligt  att isak tycker så mycket om dom filmerna, han gillar ju mest otecknat.


Nu vart de mycket svammel, ska försöka rycka upp mig, och sen ska jag ha en toppen kväll.



puss på eve också.
Du finns alltid hos mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar