onsdag 23 februari 2011

Onsdag mitt i veckan.
Är på ett konstigt humör just nu, och har varit några dagar.
Överkänslig, grinig, ont i  öronen och kroppen.
Hur som helst så kom J igår kväll,
och i hans närhet går de inte att vara grinig. Vet inte hur han  lyckas :)



isak sov till halv åtta i morse,
sen tog vi täcke & kudde och kröp ner i soffan och tittade på Pettson och Findus.
Sen fick jag ett ryck och slängde ut
mattor, täcken och kuddar och storstädade hela lägenheten från golv till tak.
Det blir så lortigt och dammigt när Isak far fram och är överallt, släpar sina saker fram och  tillbaka.
och jag envisas ju med att ha ljusa möbler, så allt syns.

Men nu är de i allafall rent i någon dag :)

en riktigt lugn hemmadag har vi haft, såna som vi älskar att ha, båda tvåjag ska i väg och jobba kväll sen och då ska Isak få mysa med sin mormor och moster.
Men jag längtar redan tills de blir kväll och jag får åka hem och sova.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar