tisdag 22 februari 2011

Maria´s första ord när jag kom till jobbet klockan 6  i morse, "jag hoppas ingen är sjuk idag, då kommer de bli kaos."
Jo men visst, jag som var inställd på att  få gå hem klockan ett, det var bara att drömma om, men 16.00 fick jag stämpla ut och åka hem med Isak.
Men det har varit  roligt att jobba idag!


Isak var trött, för trött när vi kom hem.
Så planerna att åka på kalas  fick vi skjuta upp, det vart mat och mys i soffan framför en barnfilm, sen direkt ner i sängen. Tror han somna på 2 minuter.

Jag har ont i kroppen och är hängig, så imorgon ska de faktiskt bli skönt att jobba kväll!
Då hinner vi slappa och mysa hela dagen först.
Kanske borde städa också, men bara kanske.


Värma vetekudden, hämta täcke & kudde och invänta bästa sällskapet, sen sova!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar