onsdag 16 februari 2011



jobba, äta., sova, dö.
Så är den veckan jag inte har isak, på ett ungefär..
en massa jobb, idag har jag kört en deladtur, och var först där sex i morse, sen ledig en stund på dagen, och sen kört några timmar på eftermiddagen/kvällen också.
Helt slut i huvuudet, kört i gång med återbäringen på jobbet idag, och fått suttit och förklarat samma sak hundra gånger. Det blir ett himla nötande.
Nog om det, imorgon är egentligen min ända sovmorgon, på sådär 3 veckor?
men jag ska hämta isak sju i morgon bitti, vidare till sjukhuset så jag får lämna dessa förbaskade prover, sen ska vi mysa hela dagen, fram tills jag ska jobba. Eftermiddag och kväll!

Fredag drar jag och min bästa emelie till sthlm, och på kvällen blir de mat, vin och umgås.
Innan det väntas en hel helg med jobb.

men nu ska jag se en film med världens goaste, gonatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar