söndag 20 februari 2011



Mina sex barnlediga  dagar som jag annars gruvar mig så hemskt för,
har gått så fort.
Iför sig har jag jobbat  50 timmar, och  hade honom hemma hela torsdagen, men ändå.
Även umgåts med världens bästa,
och i fredags var jag och emelie i stockholm hela dagen, var på make up studio, träffade emelie och satt modeller, shoppade en del, åkte tunnelbana och yrade runt.
På kvällen körde vi spel och vin här hemma, så jag hade en riktigt bra fredag, med bästa sällskapet.
Jag har garanterat världens bästa vän!

Imorse fick jag gå till jobbet, i 24 minus, tyckte  lite smått synd om mig själv en tag.
men dagen gick fort på jobbet, och när jag slutade fick jag äntligen äta glass och umgås med johannes.

Nu på kvällningen har jag och emelie varit och hämtat hem lillkillen.
Isak vart jätte glad för sina presenter vi köpte till honom när vi var i sthlm,
pippi, herr nilsson och lilla gubben gosedjuren.
Gjorde fläskfile gryta och ris, och jag har aldrig sett Isak äta så mycket.


Nu sover han ialla fall, med sina nya gosedjur, 
jag och emelie ska titta på solsidan ochh äta varma hallon & glass!


Imorgon är vi lediga, så skönt att börja veckan med en slö och mysdag.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar