torsdag 24 februari 2011

Som jag skrev igår, mitt humör är  inte roligt just nu.
Jag är trött, så trött.
Att jobba kvällar, och sen upp med Isak tidigt på morgonen, det gör mig till en zoombie.
Men jag älskar att få vara hemma med honom hela dagarna, så de är  bara bita hop!
Men som de flesta tjatar om just nu, lite vår, sol och värme gör mycket.
Det börjar bli lite för mycket med denna kyla och snö nu.


I morse hoppade jag och isak ner i badkaret, och jag hade i massor av babyolja,
brukar inte vara så här torra som vi är nu.
sen har vi bara lekt, myst och lagat mat.

Mamma kommer senare och leker & lägger Isak medans jag ska jobba kväll.
Imorgon ska isak på dagis några timmar sen umgås med sin pappa tills jag slutar,
tur att vi kan hjälpas åt!

Ser verkligen fram i mot ledig helg, badhuset, träna, pulkaåkning, umgås med J, och bara vara.
Behövligt till tusen!!


Min fina förra våren

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar