tisdag 4 oktober 2011

fullrulle sen halv sju i morse, och nu är klockan halv elva på kvällen,
så ska ta en dusch och krypa ner brevid världens bästa som ligger i min säng och sover redan. Bästa isak!
Min pappa hämtade honom på dagis, och tog sen läggningen med honom här hemma. Sen har syster och andreas suttit här hemma tills jag slutade, jag är fruktansvärd tacksam!!!


mysfrukost, dagislämning, promenad och sen 12 timmars jobb står på schemat imorgon!

Känns inte så jobbigt längre att min utväxt borde ha färgats för länge sen eller att jag är blek och verkligen skulle behöva några timmar i solariumet, och de känns inte så jobbigt att hoppa över sminket för att de endå inte fungerar ett sliten nylle, för de är annat som är så mycket vikttigare just nu, jag är så förväntansfull!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar