måndag 3 oktober 2011

Ledig  måndag måste vara de bästa settet att börja veckan på.
Annars så har de vänt nu, det blir bara bättre och bättre, och jag blir bara mer och mer säker på min sak, sprallig och taggad, fantastiskt skönt, en känsla jag saknat länge nu.

Isak sov till halv tio i morse, trodde inte de var sant när jag tittade på klockan, ibland kan han.
Vi behövde nog verkligen en sovmorgon, båda två.
började dagen med ett jobbigt men kärt besök eller vad man ska kalla de ?

Eftermiddagen har jag och isak spenderat med jenny och barnen, även johan och Emma kom förbi.
Mys, marängswish, lek, bebismys, och bara umgåts. Det är så skönt att grabbarna leker så bra, alltid lika trevligt med dom!

isak var helt slut i kväll och kom i säng utan tjat, jag har målat lite, och lagat mat.

Vart erbjuden heltidsjobb idag, mycket glad tjej. Och jag sa ju de, att de är min tur att ha lite tur nu :)









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar