måndag 17 oktober 2011

isak och jag har myst precis hela dagen, båda två snoriga och hängiga.
Min mamma och farmor kom förbi mitt på dagen, vi hade te och sockerkaks-kalas.
Sen fick jag mina fönster putsade, hon kan hon min mamma.

nu mot kvällningen hoppade jag ur mjukiskläderna och vi tog oss in till valbo och ikea,
köpte en till hylla till isaks rum.
Och sen vart de både mat och fika där, så där en måndag, men är man ledig så är man :)

min lilla somnade i bilen hem, så mata kaninerna som vi hade bestämt, får vi göra senare i veckan.
Han ligger och snarkar i min säng, och jag ska dricka en kopp te (igen),
och sen måla sista gången i isaks rum.

Imorgon ska jag jobba tio till tio, så har styrt upp så isak får leka med min mormor,det vart en nöjd liten isak när han fick höra de.
Vill inte skicka en halv sjuk unge till dagis.
Så har jag nämnt hur glad jag är över alla som ställer upp för mig/oss?  fina människor!!

efter nästan 3 1/2 år skakig, yr och orkeslös och kassa värden, så har jag nu fått min vilja igenom.
remissen är skickad och jag har nästan lite hopp igen. Det är min tur nu!



1 kommentar:

  1. Hittade på din blogg av en slump, kul att läsa lite om din vardag :)
    Hoppas att allt är bra med dig och Isak.

    Kram Isabel

    SvaraRadera