måndag 31 oktober 2011

jag gav mig fan på att ta mig igenom de här, jag visste ju när jag satte igång att jag skulle bli mycket sämre varje gång jag ökade medicineringen. Att det skulle gå i vågor.
Det här är cecilia hagelin i ett nötskal, när jag behöver kärlek och stöd som mest, då stänger jag alla ute.



Igår när jag slutade åkte jag bort till örtagatan och sov över hos liten och stor.
Och idag har jag och isak haft en skön ledig dag, några timmars morgon och förmiddagsmys, en vända till ikea för lunch o lite shopping. Och sen vart de mellis och mys hos jenny och barnen.
Sen har vi haft en snabb bargenomgång på jobbet. Spännande.
Innan vi åkte hem och lagade lasagne och sen var de läggdax för min lilla.

Jag fick även ett jobberbjudande i helgen, jag hoppas på de.

imorgon är de tisdag och som vanligt 12 timmars jobb, men inte surar jag för de inte, för sen är de två dagars ledighet, sen 12 timmars jobb på fredag och sen ledig tre dagar igen.
Finfin vecka, plus att någon fyller 24 på lördag, fyyyy :P

nu ska jag rycka upp mig och ta en promenad på bandet,
innan jag kryper ner och kramas med min vackra unge.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar