tisdag 11 oktober 2011

Igår hade jag och lillprins mysdag, han är så där extra gosig när han vet att han ska till sin pappa senare på dagen, älskade lilla unge.

Vi tog oss in till Valbo på förmiddagen med E, köpte några tröjor till isak och tog en fika.
Sen myste vi hos Jenny med henne Satu och barnen.
Perfekt dag!

Efter jag hade lämnat Isak tog jag en rask promenad och rensade huvudet,
Och sen shopping på Ikea. En hylla bl.a. till isaks rum.
på torsdag ska jag få hjälp att måla där inne :)

Kvällen blev det köpa hem black & white och sen jordgubbar och glass, och en bra film.
Alltid lite låg när jag lämnat Isak ifrån mig,
Så det där var precis vad jag behövde, tack!

Idag och i morgon är de 12 timmars som gäller.
Trodde de skulle bli lugnt idag när de är tisdag, men insåg sen att det är fotboll, och


antagligen massa folk som vill titta på de, men det är bra. Då går tiden fort!

Blir tolv timmars i helgen också,
Så på fredag blir det en heldag i Stockholm först!!
Sen vips är de söndag och jag får hämta Isak igen :)


Hoppas ni har en bra tisdag, för det har jag :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar