torsdag 27 oktober 2011

torsdag. Jag har noll koll på dagarna just nu.
Noll koll på de mesta känns de som, tankspridd tror jag de kallas.

jobbade i tisdags 12 timmars, sen har jag varit ledig i två dagar och kör en tredje ledig dag imorgon :)
behöver verkligen de här, en paus, ett break från all stress,
För och få umgås en massa med min son, och framför allt, vila.
Men snart är jag tillbaka på banan igen.


både igår och idag har jag fått pussat på min vackra unge, och lagat mat med honom och hans pappa.
Även hunnit med en lång sovmorgon idag, en promenad på bandet, personalmöte och smidit lite planer med mamma till mitt kalas.

Suttit och pillat ut mitt löshår nu på kvällningen, och vet inte om jag ska skratta eller gråta, det ser förjävligt ut. Men beställt "tejp"hår, och lyckades få hem rätt färger. Så nu kommer jag vara långhårig då och då :)
En början iallafall, att vänja mig av med de här.


imorgon är de fredag, och jag ser verkligen fram i mot den!!


veckans bästa köp

1 kommentar:

  1. Tur de finns snälla mäniskor som köper rullband åt dig ;)

    SvaraRadera