söndag 16 oktober 2011

Har verkligen Haft en kanonvecka.
Var ledig i torsdags så då hade jag min fina son hemma, han fick bestämma precis vad vi skulle göra. Och han ville mysa i sängen med sin mamma och titta på blixten film, älskade gobit!
Så de var precis vad vi gjorde.


Lämnade han hos sin pappa när han slutade.
Hämtade upp Satu, sen Jenny och barnen och åkte till valbo en vända.
Middag på Ikea och lite shopping.
Han bara en o släppa av dom sen innan de var dax att åka till Gävle och bio!

Fredagen spenderades i Stockholm med staffan.
Mötte upp mor och far och överaskade min kusin på hennes jobb!
Åt god mat och hann med lite shopping :)

Kvällen började jag måla i Isaks rum!


Blir riktigt riktigt bra.

Igår Sov bort halva dagen med gott samvete, åt glass och maränger och myste runt i one piece.
Sen vart de tjejmiddag och några cider med tjejerna.
Och trots att jag sov i skaplig tid medans dom
andra röjde på krogen så är jag trött idag.

Men idag kör vi 12 timmars jobb,
Sen ser jag verkligen fram imot en mys vecka med Isak!!



Gläds åt det man har, istället för att sakna de man inte har.
Jag försöker verkligen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar