måndag 3 oktober 2011

söndag kväll, jag längtar verkligen tills imorgon, ny vecka, nya tag.


senaste tiden har jag varit så förbannat less på MIG SJÄLV.
Har varit tom, ledsen, arg, vilsen och sårad, och även om jag fått bra hjälp på traven att känna som jag gjort så har de i grund och botten legat hos mig själv och ingen annan.
För, man väljer själv hur man tacklar saker och ting som händer,
och jag har inte tacklat något alls, jag har bara låtit de skavt, och inte bearbetat saker och ting,
vilket i sin tur har lätt till att jag inte släppt saker efter ett tag, som man borde.
VAD som än har hänt, och VEMS fel de än varit, så har jag hela tiden hållt fast vid tanken att:
de kommer lösa sig, vi kommer lösa de här tillsist, vi ska förverkliga våra drömmar!
Men igår slog de mig.. de är tre år sen nu, tre hela år sen livet förändrades totalt, sen dess har de varit en fruktansvärd berg & dalbana, men jag har alltid haft hopp kvar.

Jag tänker bli lycklig igen och jag tar med mig de bra minnerna,
allt det fina, och framöver tänker jag inte hoppas att saker och ting ska förändras.
jag är glad för de jag har, och de tar jag till vara på.
För första gången på flera år känner jag mig nu mera stark än svag.
och hur fånigt de än låter så, tänker jag bli hel igen, jag är trött på att må dåligt, på att känna att jag inte orkar, man lever ju  bara en gång!




efter en helg med en hel del jobb så har jag äntligen fått hämtat hem prinsen, mitt älskade lilla barn.
Rullmacka, oboy och harry potter, innan han somnade på TOK för sent.
men vad gör de ibland? vi är ju lediga imorgon

jag har även hittat mitt drömhus idag, eller rättare sagt en hel gård, kanske kan vara min tur nu ?


idag tänker jag somna med ett leende på läpparna, imorgon kan bli en riktigt bra måndag!!!

1 kommentar:

  1. Men fina du jag finns alltid här för dej! I vecka lär vi ses mkt vi saknar er!! Puss&kram

    SvaraRadera