måndag 17 oktober 2011

har sagt de förr och jag säger de igen. Måndag, underbara lediga måndag!isak och jag har legat i sängen hela morgonen, myst och tittat på bärgaren och blixten.
Hoppas isak byter favorit film snart.

myser omkring här hemma, har en sockerkaka i ugnen som vi ska bjuda på när min mamma och min farmor kommer på besök senare idag.
Sen ska vi hinna med en tur till ikea och köpa lite saker till isak´s rum, för när han somnat ikväll ska jag måla där inne sista gången, sen kan vi äntligen börja fixa där inne.

imorgon och fredag ska jag jobba 10-22, annars ska vi vara lediga!leklandet har öppnat i gävle igen nu, på ett nytt ställe, så dit ska vi ta oss i veckan med bästa tjejerna och barnen. Och även en tur till badhuset har jag lovat lilleman, så då är de bäst man håller det :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar