tisdag 3 januari 2012

första tisdagen i januari


den här veckan började inge bra. Lämnade isak vid halv fem igår, tog en snabbvända till valbo för att tröstshoppa lite (faktiskt en lampa och en tröja jag verkligen kände att jag behövde, just då.) :P
Sen drog jag på mig träningskläderna och gick ner till gymmet, en vända på bandet och körde sen lite rygg och mage. Jag har ont i varenda kroppsdel efter att ha promenerat, åkt skidor och gymmat varenda dag nu.
Det tar sig!


hur som helst så efter de så saknade jag fisarna, så åkte bort till örtagatan och hälsade på.
Lämnade isak på dagis imorse och sen var de bara åka raka vägen hem och byta om till jobbarkläderna, sen har jag jobbat i 12 timmar och kom hem nu. Inte hänt mer än så hitills.

imorgon kommer de bli en bra dag, ledig onsdag, mamma kommer hit och äter frukost med mig, sen ska vi röja i mitt hem, sortera kläder, saker, gå ner med massa skit i förrådet, köra en del till soptippen och städa från golv till tak, och försöka få in kläderna i garderoberna, som nu ligger överallt.
Sen när vi är klara med de ska jag på en timmes Thaimassage och sen ska jag krypa ner i bubbelbadkaret hemma hos mamma och pappa, och sen blir de en dejt med bästa E.

På torsdag struntar jag nog i de här och åker på en utflykt, innan de är dax att pallra sig hem till helgen och jobba lite innan jag får hämta hem mitt hjärta på söndag igen, de är tur de går så fort!





här är han, killen i mitt liv!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar