onsdag 11 januari 2012

Nya tag


Isak sov till åtta imorse,
sen gick han ner och åt frukost med sin morfar, så jag vilade en stund till med ett öga öppet. :P
Myser hemma idag och bara är, isak passar på att leka med sina saker, och därimellan spelar han lite datapspel, fem myror är fler än fyra elefanter! Perfekt julklapp!


Blir kycklingsallad till lunch snart och på eftermiddan ska vi till badhuset med Jenny och Elvin.

Grabbarna har inte busat sen före jul nu, så jag har en kille här hemma som längtar.
Och sen ville Isak´s moster komma hit och busa en stund efter de, så då tänkte jag passa på att träna. Försöker ta till vara på alla chanser som ges :P
Det är skönt att vara ledig mitt i veckan.


Annars så har jag tagit ut mitt löshår, de är perfekt med tejphår. Och jag trivs mycket bättre med de än keratinslingor, lätt att sätta i och ta ur när man känner för de, bara byta ut tejpbitarna.
Har satt i samma hår 4 gånger nu, och går att använda flera gånger.



Nästa vecka ska jag klippa och färga håret, sen tänkte jag prova på att ha mitt axellånga tunna hår ett tag,




--








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar