lördag 7 januari 2012


Nu är vi här igen.
Kan ju börja med att säga att jag skriver inte de här för att hänga ut någon, för de gör han så inåthelvete bra
själv.

MEN VAD ÄR SKILLNADEN MELLAN FOLK OCH FOLK EGENTLIGEN?
hur kan man ena dagen vara så inåthelvete gullig när man behöver hjälp med något eller något annat som lockar, och sen nästa dag vända ryggen till och göra precis tvärt om!
Hur kan man utnyttja människor för att uppfylla sina egna behov?
Hur kan man göra så när man VET hur andra människor tycker och tänker.
jag är ingen ängel, men nu är de fan nog, jag tycker synd om alla som blir så lurade.
För hur de än är, så har de flesta känslor och ett hjärta

jag har hållt så mycket fina människor utanför mitt liv, jag har sumpat så många chanser jag fått för att finnas här, för att ställa upp på en jävla idiot som inte bryr sig ett jävla skit om andra förutom sig själv!!


hur kan någon som jag föll så otroligt för, som sjöng lars winnerbäck låtar för mig i telefonen för jag skulle somna, som varit min allra bästa vän, som jag upplevt de allra största i hela världen med, hur kan någon som jag sett upp till så jäkla mycket göra så här? Vad är de som gör att vissa människor för göra de andra människor inte får göra? vad går gränsen?


jag tänker inte låtsas som ingenting längre. JAG ÄR SKITFÖRBANNAD och allra mest förbannad på mig själv för att jag aldrig sagt nej ordentligt. Att jag alltid går på fjäsket och alltid varit tillgänglig och ställt upp vad de än varit.
Jag skulle bara vilja sätta upp en jävla skylt. VARNING FÖR ISKALL JÄVEL.
Har de gått tillräckligt långt när till och med jag inser att jag är värd så mycket bättre ?

ja, ni kan ju rätta mig om jag glömt något.

--


fredagkväll, jag fick sluta halv nio och jag vart så glad så jag nästan gjorde vågen där ett tag.
Mat på viking, och sen har vi spelat UNO hemma hos sandra några stycken, jag är fast.
imorgon är de lördag, kommer bli den bästa lördagen på länge, så jäkla glad är jag!!!!
Jag tänker sätta mig själv i första hand nu, påminn mig om jag ens tänker tanken på något annat!!




om två dagar får jag hem finaste killen i världen också, weho!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar