torsdag 12 januari 2012

Parkbadet

Jag och isak fick presentkort på badhuset i julklapp, så idag har vi köpt kort till både honom och mig, som vi ska utnyttja till max nu.
Tycker de är riktigt dåligt att man behöver betala för ett barn som är tre år, som inte kan bada själv och som man måste passa hela tiden.

Hur som helst så har vi spenderat eftermiddagen där med jenny och elvin.
Grabbarna körde järnet och det är så roligt att se dom tillsammans!

Både mina föräldrar och jag har badat med isak ofta sen har var liten, och de har gett resultat, nu mera flyter han omkring själv på djupt vatten med simringarna på, bara man håller sig i närheten, hoppar från kanten och kör huvudet under vatten titt som tätt.
Det är så skönt att han är så vattenvan.

Min lilla skitunge, har jag nämnt någon gång att jag inte riktigt hänger med?




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar