torsdag 26 januari 2012


jag älskar jämna veckor, isak och mamma veckor.
Jobbat 10-16 hela veckan, och imorgon fredag har jag bytt bort mitt jobbpass,
jag och isak har tagit helg redan idag.
Ska bli ritkigt skönt att få vara ledig fredag, lördag, söndag och börja jobba måndag klockan 10.

Idag efter jobb och dagis åkte vi bort till Jenny och myste med henne och barnen.
Sen vart de middag för oss på american take away med Emelie, och när isak slog igen sina små blå så har jag fått hjälp med att färga håret, eller utväxten.  Perfekt!

Imorgon tänker jag och isak ligga i sängen och kuras hela förmiddagen och leka här hemma,
innan vi beger oss till Uppsala för lite shopping på lager 157, äta nå gott och sen kika på rallybilarna!

Resten av helgen ska spenderas i Kungsberg efter önskemål från min son.
Med massa skidåkning, varm oboy och korvgrillning. Med isak och lillasyster!!!

--

Annars är de en konstig känsla just nu, jag är så lättad samtidigt som jag är besviken som aldrig förr.


varför missbruka betydelsefulla ord? Varför vilja övertyga mig om saker man inte kan stå för? Varför inte låta de vara istället när man ser att jag står på egna ben?jag har svårt att hantera allt som händer, då de handlar om någon som faktiskt varit hela världen för mig, som jag skulle plockat ner stjärnorna åt om jag kunnat.

Annars har jag  faktiskt mer energi än vanligt trots att jag är skakig som ett asplöv!
jag älskar när man har saker att se fram i mot, räcker med små små saker,
det gör de så mycket lättare att leva.


Just nu handlar de mycket om flytten, det är en perfekt lägenhet där jag kommer kunna bo tills jag tänker köpa mig hus. Jag drömmer mig bort bland inredning, tapeter och möblering.Jag är glad, och det känns som en nystart, som jag tänker ta tillvara på.

Annars så är de omorganisering och förändringar på jobbet, och det ser väldigt lovande ut för min del sägs de. Nu är de bara vänta ut och se hur allt blir när de faller på plats, jag är taggad till tusen då jag trivs så himla bra redan nu!!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar