tisdag 24 januari 2012


På något sett känns det som om jag fått en ny chans, en nystart att börja om och att börja leva igen.
Att jag nu bestämt mig på riktigt har tydligen fått flera att få en tankeställare,
jag önskar verkligen de gick att gå tillbaka och sudda ut och göra om, men man kan inte ändra saker som skett och beslut som tagit. Det är bara acceptera att vi är där vi är, och utgå från de.
Jag har gjort mitt bästa och mera kan man inte begära, jag vägrar utsätta mig för det mera.
Jag står äntligen på stadiga ben, var glad för min skull!



Mycke svammel..



fått hem flyttkartonger idag, världens snällaste erik var hit med dom! weho!
Så nu vet jag vad jag har att göra om kvällarna.. sortera, slänga och packa.

imorgon när jag slutat och hämtat upp isak från dagis ska vi åka och kika på tapeter tills hans rum!
Annars så njuter jag för fullt över att de är mamma & isak vecka, och att jag numera jobbar dagtid.


Så här trött blir man av att busa på badhuset.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar