lördag 7 januari 2012




jag har inte alltid, men ett bra tag nu, gett så jäkla mycket av mig själv och min tid, jag har spillt så jäkla mycket tårar pga av att jag släppte in fel människa innanför mina murar.
jag släppte in någon igen som vet precis hur man utnyttjar folk, kör över dom och kliver på dom när de passar.
Som kan de där med fina ord, fjäsk och gullande när han behöver något.

det som känns mest är hur man kan låtsas vara någon man egentligen inte är, fortfarande.
Att ena dagen vara så nära, för att sedan vända och vara någon jag verkligen hatar.
Att blanda in så många olika människor, för att fylla sitt behov och ego, de fungerar inte längre!
Jag tänker inte låtsas som att jag inte är besviken, jag tänker inte trösta mig med någon annat.
Jag tänker låta de värka, för att sedan göra något bra av de här tillsist.
För varenda gång man får fötterna undanslagna,
är det en sån kick som infinner sig när man fått avreagerat och släppt ut allting, den tar jag till vara på nu!

Hur många gånger har vi inte varit här liksom? och ändå gör de ondare än någonsin, just för att jag gett av hela mitt hjärta och all min energi för att rätta mig efter någon annan och finnas där!


i morse sov jag tills jag vakna av mig själv och inte utav klockan eller att någon ringer och vill något.
Sen for vi upp till Kungsberget allihopa, en hel del åk, och sen grillad hamburgare på de.
Så skönt att bara fara ner för backarna och känna den där frihets känslan.
Så nästa helg vet ni vart ni hittar mig och isak.


En fjällresa har börjat planerats nu,ska bli underbart att få komma bort med min lilla unge och de närmaste.
Taggad tjej!



men nu ska jag krypa ner i ett varmt bad,
sen blir de en myskväll med spel och ost & kex med tjejerna.
Imorgon blir de en utflykt på dagen, och sen eftermiddagsjobb.
Sen äntligen är fisen hemma, wop wop!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar