måndag 23 januari 2012

Ny vecka, igen!


har haft en sån bra helg.
i lördags tog jag och Emelie bussen ner till sthlm för att umgås och shoppa!
Sen lyckades vi tajma så bra med grabbarna som hade varit och hämtat rallybil, så vi fick åka bil hem, övertrötta, så vart en rolig resa hem.


i söndags var jag uppe i tid, för att fira världens bästa mamma på hennes födelsedag. Började dagen med hotellfrukost på högbo hotell, en promenad runt sjön och sen pulkaåkning och korvgrillning med släkten. Eftermiddagen spenderades i korsika med vänner och massa lek på isen, hur roligt som helst!!

Avslutade dagen med plankstek och sen söndagsfilm :)

Imorse klockan sju kom mitt hjärta hem!!

vi kröp ner och tittade på film innan vi mötte upp min mormor på badhuset. Ett antal timmars lek där och Isak säckade så fort vi kom hem :p
Har sagt de förr, och jag säger de igen: det är så roligt att min mormor bara är 65 år och lika gärna skulle kunna vara Isaks mormor. Det är roligt att hon kan få följa honom och göra så mycket saker mer oss.

Hur som helst, min mamma kom förbi på eftermiddagen så vart fika och lek, och även E kikade förbi, många som saknat lillgrisen :p

till middag vart de tacos med bra sällskap innan det vart läggdax!
Tycker verklgen om mina lediga måndagar.


jag mår riktigt bra just nu, allting handlar om inställning.
den härd månaden har visat och gett mig så mycket. Och visst är de lustigt, när man efter mycket och men vänder på klacken och säger ifrån, då duger saker och ting helt plötsligt? Men jag är på rätt spår nu, woop woop!

Imorgon är de dax för jobb, slutar 16 hela veckan.
glad tjej!
och imorgon är de den 24:e, de betyder precis en månad till flytt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar