måndag 31 januari 2011

Fick ett bra avslut på veckan igår,
myste som bara den med Isak hela eftermiddagen/kvällen innan han skulle sova.
Sen kom emelie hit med kebab också tittade vi på solsidan.

imorse hade jag hoppats på en sovmorgon, men jag och isak tyckte inte riktigt lika.
Så halv sju tog vi täckena och la oss i soffan,
han tittade på scooby doo så jag fick sova en stund till innan dagen satte igång,
fixade ihop en sockerkaka,
sen har haft Linda och  Jonathan här på fika och lek!Sen satte vi barnen i vagnarna och tog en promenad på nästan 2 timmar.
riktigt skönt ute.

På eftermiddagen åker I till sin pappa, då ska jag och emelie bocka av handlingslistan,
och ikväll ut och äta något gott. Vardagslyx!



och nu har jag gjort det, varit och bokat tid, idag är min sista dag som blondin.
Förändrat mitt liv, så dax för en förändring på mig själv också.







Ringde för en stund sen med ett jobberbjudande till mig, fast jag inte alls sökt något.
Fick ju tacka nej eftersom jag redan har ett,
men man kan ju undra vad de är frågan om just nu?
äntligen min tur att ha lite flyt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar