söndag 9 januari 2011

jag har inte vettigt alls att skriva just nu och har inte några bilder att bjuda på.
Jobbar från tidiga mornar till sena kvällar,

igår var det lördag, åkte till jobbet klockan elva och kom hem elva igår kväll igen.
Jag och Emelie borde alltid jobba tillsammans!

ikväll slutar jag faktiskt halv åtta, då ska jag storstäda här hemma och tvätta.
För imorgon eftermiddag när jag slutar jobba, då kommer min älskade unge hem,jag ska bara jobba två korta pass på heeeeeela veckan, sen ska vi ska bara njuta!!!
så kommer det se ut vara varje gång det är isak och mamma vecka, underbart
för imorgon går jag på mitt nya schema,
slappvecka när jag har Isak och en skitvecka den andra :P
jag är så glad!!

Nu har jag ringt och väckt pappa, så jag får skjuts till jobbet.
Just ja, letar bil förfullt  också, så snart äger jag en egen bil förhoppningsvis :)


hoppas ni får en bra söndag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar