torsdag 20 januari 2011

Torsdag.jobbat 6-14, åkte raka vägen ner till badhuset och tränade med Satu efter det,
sen styrde vi vidare till valbo och mötte upp jenny för en fika,
och sen tillbaka till jobbet för ett till pass mellan 18-22.15.

man orkar så mycket mera när man är glad, allting går så lätt nu.


Emelie plockade upp mig nu efter jobbet också åkte vi och hämtade en bil åt mig.
Änglar är ni som ställer upp.
Någon som har en fin bil till salu åt mig?att det ska vara så svårt,

Har bästa E här som sällskap, så nu ska jag umgås med henne tills ögonen trillar igen.
klockan ringer tio över fem.

imorgon jobbar jag BARA 6-15,
sen ska jag hämta min lilla kärlek på dagis och få mysas några timmar.
Innan han ska till sin pappa  igen,
men sen ska  jag träna och jobba som en tok i helgen, sen är han hemma på måndag igen!!!!
och  vi har en lugn och nästan ledig vecka som väntar tillsammans då!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar