torsdag 13 januari 2011

Torsdag kväll.

Isak och jag sov till halv nio i morse, och sen fortsatte vi mysa i soffan
innan det vart ett bad och sen kom min syster och Emelie, också  for vi in till gävle.
Vi åt god lunch, Och det vart en del handlat. Vilket behövdes.

Sen har vi myst hemma hela eftermiddagen innan mamma kom hit och var barnvakt,
eftersom jag har jobbat kväll.Imorgon är de lämning på dagis halv nio, sen jobbar jag till 19, så min söta mormor hämtar isak på dagis.

Och imorgon ska emelie vara på mitt jobb och jobba med mig, kan inte bli bättre!!
Och imorgon är det jag som får gå hem klockan 19,
och hon 22, brukar alltid vara tvärs om. Så jag ska njuta. :P


  Kan det verkligen vara sant?
Har jobbat tre helger i rad nu, så ser verkligen fram imot de här.
Isak och jag ska göra massa roligt i helgen.

Sen är jag ledig, lördag, söndag och måndag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar