fredag 21 januari 2011

trivs så fruktansvärt bra med att ha emelie här så mycket,
hon är i för sig  mycket här annars också,  men just nu extra mycket. och det gillas väldigt mycket.
Speciellt bra nu  den veckan då jag inte har Isak, det är ju nästan som att bo i kollo. ;)
Vi är så lika, tycker om samma mat, gillar samma musik, har samma klädstil och storlek,
plus att jag får så mycket gjort när hon är här.

Och idag har vi varit till valbo på eftermiddagen och köpt en stor vit till mig, och lådor till isaks rum.
Det blir sakta men säkert jätte bra här hemma.


Fått haft min fisunge hemma några på eftermiddagen också, myst en massa,
så nu är de bara två dagar kvar, sen får jag hämta hem honom igen!




Dax att kliva ur mjukisbyxorna och kamma håret nu, ikväll blir det mat på mulligans.
Det kan behövas efter en väldigt intensiv vecka, och en lång jobbhelg som väntar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar