måndag 24 januari 2011

Måndag, ny vecka, nya äventyr.
jag är laddad med massa energi, trots en helvetes förkylning
Isak slog  upp ögonen klockan åtta i morse,
jag var småfebrig och helt borta, så,
som tur var, så var isak överlycklig över att Emelie var här,
så de var bara hon som dög, så jag somnade om, och fick sova två timmar till!!!
Hon vet vad som behövs hon, min pärla.trots  en vecka barnledighet så har ja inte fått sova ut en endaste morgon, börjat 6 hela veckan!

gjorde oss klara alla tre på förmiddagen, och sen vart de fika och prat hos min faster innan vi åkte till kungs och myste i soffan framför barnfilmer och sen lagade och åt god mat.
Jag har jobbat kväll,
så Isak fick följa med Emelie och Uffe på kalas hos lilla Melwin som som fyller 1.
Så han har haft de toppen, jätte skönt att Isak tycker så mycket om E.

Imorgon jobbar jag också kväll, så innan de ska jag och isak  ha sovmorgon,
sen bara mysa och leka hela dagen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar