tisdag 18 januari 2011

Tisdag.
Jobbat sen klockan sex imorse, nu har jag lång lunch så åkt hem och tänkte stänga ögonen en liten stund innan jag  ska tillbaka och jobba till 22.15.
Sen ska jag få krama om min skruttmaja och prata massa strunt.

Imorgon är det äntligen onsdag. slutar 13,
då ska de tränas, ÄNTLIGEN!
Det är väldigt svårt för två mammor som jobbar alldeles för mycket båda två, att få det att passa i hop och hitta träningstid :P
men nuså, har vi barn samma vecka iallafall. Så lite lättare att lösa.
Jag har lätt världens bästa träningskompis, Satu


Och sen efter det ska jag mysa och slappa hela kvällen!!

Saknar mitt lillhjärta, varje dygn är en plåga
Det är bara härda ut, det är väldigt underliga känlsor just nu, för samtidigt som jag mår skit av att inte få ha mitt lilla barn hos mig jämt. Så mår jag mycket bättre nu än vad jag  har gjort på flera år.
Dethar vänt. och jag har så fina människor runt mig nu så jag bara glider runt med ett leende på läpparna,
och snart snart, är min lillfis hemma igen också.
Och när han är hemma är jag världens gladaste och lyckligaste mamma,
som faktkkst trivs med livet nu, och det mår både han och jag bra av.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar