måndag 17 januari 2011

Måndag,
lämnade isak innan lunch på dagis, det vart en jobbig lämning för både mig och isak eftersom han visste att han inte skulle få se mig på flera dagar sen. för det är pappa vecka.
Han vill helst ha alla på samma ställe, jämt.
Men efter mycket prat och kramar så gick det fint,
och det var bara jag som gick därifrån tårögd. Mitt älskade hjärta!


Så skönt att jag jobbar så lite när jag har isak, tre lediga och mysiga dagar!

Så det var bara bita i det sura äpplet och masa sig till jobbet idag.
Jag och emelie tog oss in till valbo så jag fick tröstshoppa lite först, och åt god lunch.
jobbat 13-22.15, och imorgon ska jag jobba 06-22.15, så nu är de hopp i säng.

Ska göra två veckors jobb på en vecka är det tänkt.
Har ju inge barn hemma, så då blir det en äta-jobba-träna-sova vecka.
Så det här med att jag har ont i halsen och öronen hoppas jag bara är inbillning, det passar inte nu :P

När det stängs en dörr, så öppnas en annan.
Finns någon som gör mig fruktansvärt glad nu, gissa om det kom lägligt!


gonatt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar