torsdag 27 januari 2011

Var alldeles för trött för att ta den där promenaden i morse på 40 min upp till dagis och jobb.
Så jag och Isak tog bussen. Så vart en väldigt nöjd liten kille.
Jobbat 10-22.15, spännande men stressig dag.
Gjort två stängingar på en dag, först spel & post och sen vanliga butiken.

Tur jag  har världens bästa  omkring mig som ställer upp när det kör ihop sig,
lillasyster hämtade på dagis, och sen kom emelie och tog läggning när hon sluta jobba.
Skulle aldrig "lämna" bort isak till människor som han inte träffar så ofta, som han inte är trygg med.
Men det är han med er,
och har varit sen han var pytte, för ni har varit med från början, bästa ni!

Nu är jag ledig både fredag och lördag, det kallas lyx!!
det ska hinnas med både de ena och de andra.
Skönt det är när man har saker att se fram imot, och verkligen längtar.



 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar