onsdag 23 mars 2011

det är  helt otroligt  vad jag är  omringad av fina människor!!
igår kväll kom emelie hit med glass och hallon och räddade min kväll, jag kröp tidigt i säng och slocknade, tur var väl de för det var inte allt för roligt när klockan ringde 04.40 i morse, vet inte ens om man kan kalla det morgon? men iallafall, 5.15 gick jag och mötte uppe Helena och  traskade till jobbet.

Emelie och isak fick ligga kvar och sova,
innan hon skjutsade honom till dagis, hon hade tagit hand om mitt diskberg ockå, så jag slapp de nu när jag kom hem. Tjejen i mitt liv är hon, underbara människa!!


Iallafall, den där morgonpromenaden var riktig skön, och jag har varit pigg och glad hela dagen på jobbet.
Strax efter fyra stämplade jag ut och cyklade och hämtade Isak,
vi fick mat hos min faster och matlåda med kalops hem.

Nu är de barnprogram som gäller för den lille, innan läggning.
När han somnat ska jag packa hans matsäck tills i morgon, vi har köpt kex och festis, dom ska på en liten utflykt på dagis och som han tjatar och ser fram i mot det!!
Sen är de mys och sovning som gäller för mig också.


Föresten så har han varit utan blöja heeeela dagen på dagis idag  också,  jag är stolt!!



jag ska köra ett tränings och spring pass när jag lämnat han på dagis i morgon,
sen är de jobb hela dagen och kvällen som gäller.
Medlemskväll och en massa fina erbjudanden,  vilket betyder, mycket folk och mycket jobb!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar