onsdag 30 mars 2011

Jag var helt död igår efter jobbet, men Emma och Lina var förbi,
så jag fick kramas lite på min fina, också smed vi lite planer!
Sen vart inte kvällen som planerat, lyckades tvärslockna hemma hos mamma och pappa,
fick skjuts till jobbet i morse iallafall, halv sex!!
kört med gårdagens smink, håret i ett stort rufs, mera än vanligt, och känt mig sådär jätte fräsh!
Varit som en zoombie hela dagen, men jag ska absolut inte gnälla, är glad att jag har ett jobb,
ett jobb jag trivs med. Många som inte ens har ett jobb ;)

idag stämpla jag ut klockan ett, det kallas lyx!
Fick träffa mitt älskade barn en stund, 
att se honom lysa upp när man kommer, få världens mysigaste kramar och pussar, hans klappar på kinden, och höra hans fina ord "min mamma, jag älskar dig"-
FINNS DET ABSOLUT INGENTING SOM SLÅR!!



 Nu ska jag hoppa ur jobbarkläderna och ge mig ut i solen, snart slutar min bästa vän jobba, då blir de äventyr och sen tänker jag tvinga med henne ut och äta nå gott.

kvällen får vi se hur de slutar ;)

glad och lättad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar