måndag 28 mars 2011

Igår åkte min lillfis ju till sin pappa,
jag deppa ihop en liten stund, en vekca utan honom och alldeles för mycket jobb kändes inge kul.
Men de vart  bättre mot kvällningen, räkmacka, godis och film med underbart sällskap.


Men huuuuuuuuuua, vilken dag det här har varit hitills.
Var pigg i morse när klockan ringde 4.45, men jag har såna fruktansvärda magsmärtor på förmiddagarna,
så kan inte äta som man ska, så blir bara  mer och mer trött dessto längre dagarna går, såklart.
Skönt med dagtid och förmiddagar hela veckan och helgen, 
inte en endaste dag behöver jag gå därifrån senare än klockan fem.  Det kallar jag lyx!!

jobbat 6-13 idag, sen vart de en mysfika och en tur till gävle med Emelie,
sitter och väntar på att klockan ska ticka på nu, ska sälja Isak´s trehjuling,
Sen ska jag raka vägen ner och träna, mitt tålamod är slut och snart nitar jag någon jävel.
Men efter ett träningspass med massa tjatter, springning och styrka så brukar jag vara lugn igen :)

Sista kortet är lagt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar