lördag 19 mars 2011

Senaste tiden har varit tuff, förbannat jobbig samtidigt som jag njutit för fulla muggar.
Hur i hela friden går det ihop?

Motivation och koncentration har varit på noll ett tag nu,
jag kan inte ta in vad folk säger, får inte saker och ting att fungera och gör inte ett lika bra jobb på jobbet. Trots att jag tycker de är roligt.
Kanske borde sköta mina mediciner så jag kommer på banan igen,
iallafall med koncentrationen och yrheten, har ingen annan än mig själv att skylla när de gäller det.
Sen allting annat.. ja, de kan man ju fundera på.


Igår kväll umgicks jag med min J, m.f. Det vart en lugn och tidigt kväll.
Och  tur var nog det.
i morse var jag uppe klockan 5 trots att de är lördag.
Tur dagen gick fort och att jag fick frukostdejta på jobbet med Maria, hon är bra.


Emelie och jag har röjt undan här hemma, och ligger nu i varsin ände av soffan och slöar.
Ikväll blir de ut och äta något gott och ta ett glas vin!

Försöker ta till vara på lugnet och ladd upp batterierna,
för imorgon är världens bästa kille hemma igen!!
Som jag längtat,

"mamma  jag tittar på barnprogram  nu, du jobbar, vi ses imorgon, älskar dig"
Hade en spännande samtal  med min son i morse,
föresten vart han 2 år 9 månader igår!


Mina föräldrar har dragit utomlands, och jag är inte de minsta avundsjuk!!!!!Nej, dusch var det



jag och emelie, 2005!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar