söndag 13 mars 2011

Hitills har vi haft en jätte bra söndag.
Promenad bort till Vallhov,
där vi hälsade på Linda och Jonathan, pojkarna lekte och vi fick tjattra av oss.
Sen lämna jag av Isak hos mamma och pappa, och åkte & tränade.
Aldrig kört så hårt någon gång, sprang mycket fortare och längre än vad jag brukar, och tog mera vikter än vanligt, helt slut i kroppen nu, och det är så jäkla skönt.
Inget kan vara så skönt som att köra sig helt slut och springa av sig massa ilska.
Så nu kan jag vara en snäll tjej ett tag igen.


Ska försöka hålla i de här nu, hitta tid och ork. För motivationen är tillbaka!
Jag har garanterat världens bästa  träningskompis också, som gör allt sååå mycket roligare.


Nu ska jag hoppa i mjukiskläderna,
sen kör vi söndagsmys med godis och pippi på de sju haven!
Imorgon åker lillälskling till sin pappa i 6 dagar,
och jag  har massa bra saker inplanerade som jag ska hinna med då, inte bara jobba.
börjar veckan med lite ledigt och äventyr!  ;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar