torsdag 31 mars 2011

Torsdag,
men det har känts som fredag hela dagen och jag har gått runt på jobbet och småflinat!
allting har flytiit på bra, trots att jag knappt sovit något natten som var, och var uppe halv fem i morse.
Jobbat 6-18, och tror aldrig jag jobbat så hårt någon gång, skrivit ordrar som tusan och haft mig.
Jag som i vanliga fall går runt och fryser hela dagarna på jobbet,
trots att jag har underställ och raggsockor på mig, och alla tycker de är skit roligt.
Men idag har jag varit svettig och inte klagat en endaste gång :P
Sen fick jag luncha  med maria och de gjorde inte dagen sämre precis,
Det är så jäkla roligt att jobba ibland, speciellt när man har så jäkla bra arbetskamrater!!


Nu blir de en lång dusch och sen hoppa  i mjukiskläderna sen soffan hela kvällen ;)


och idag känner jag mig så jäkla jävlig, men jag ska vara tyst. hoho




Jag längtar tills helgen  nu, trots att de är jobbhelg,
för slutar tidigt om dagarna, och de är en massa bra saker inplanerade,
och sen på  söndag när jag slutar får jag hämta hem min  älskade lilla kille!!!
Behöver nog  egenltigen inte ens nämna att jag verkligen längtar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar